28 Nisan 2016 Perşembe

Tanıtım :)

Bunu okuyan okumayan herkese merhabalar :D
Bu benim ilk blog yazım olacak ve çok heyecanlıyım açıkçası ^^ Bu blog işine pat diye girmek yerine dedim ki “Neden önce kısa bir şekilde kendimi tanıtmıyorum ki?” Veee evet, şimdi bunu yazıyrum :D
Adım Ahsen ve 16 yaşındayım. İki yıldır ciddi bir şekilde kitap okuyucusuyum ve artık tam olarak bir “bağımlı”yım. Blogumun ismi de oradan geliyor aslında başka bir şeye bağımlı olduğumdan değil, yanlış anlamanızı istemem ._.
Kitap okumayı ve konuşmayı çok sevmeme rağmen etrafımda kitaplarla ilgili konuşabileceğim kimse olmadığından dolayı ben de böyle bir blog açmak istedim. İhtiyaçlarımı karşılayabilmem için kısacası :D
Muhtemelen çoktan anladığınız gibi bu blogda okuduğum kitaplarla ilgili yorumları ve onun gibi şeyleri paylaşmak istiyorum. Mimleyen olursa tag yapmayı falan da isterim adjnad
Gerçi ben mimleyen olmasa da yapabilirim yani kendimde o potansiyeli görüyorum ._.
Aklıma bahsedebileceğim başka bir şey gelmedi ama söyleyeceklerim şimdilik bu kadardı sanırım :D Okuyan olsa da olmasa da umarım kendimi ve “okuyan kesimi” eğlendirmeyi beceririm ^^ Ben şimdiden buraları sevdim bile.

Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete bakalım o.0 Kendinize iyi bakın ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder